BloodyKingdomTeam

    Memencyja Zbrojownia

    Share
    avatar
    Admin
    Admin

    Liczba postów : 4
    Join date : 15/06/2009
    Age : 40

    Memencyja Zbrojownia

    Pisanie  Admin on Pią Cze 19, 2009 11:21 am

    A oto moja zbrojownia:

    Lekkie Szorty Przemytnika (+4)
    Obrona: 19
    Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +15, WPŁYWY +10
    Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 37, ZWINNOŚĆ: 13

    Lekka Kolczuga (+4)
    Obrona: 20
    Cechy: ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +5 %, obrona -1
    Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 34, ODPORNOŚĆ: 25

    Karabin myśliwski (+4)
    Broń palna dwuręczna
    Obrażenia: 19 - 29
    Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +28 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
    Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 35, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 29, WIEDZA: 31

    Dobra Czapka Pasterza
    Hełm
    Obrona: -2
    Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ -6, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -24
    Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 8, SIŁA: 8

    Szorty Pasterza (+5)
    Obrona: -4
    Cechy: ZWINNOŚĆ +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ -5, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -22
    Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 26

    Tygrysia Czapka (+5)
    Obrona: -5
    Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -9
    Wymagania: POZIOM: 25, WIEDZA: 5, SIŁA: 22

    Tygrysia Koszulka (+5)
    Obrona: -20
    Cechy: ZWINNOŚĆ +11, ODPORNOŚĆ +6, obrona -24
    Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 33, WYGLĄD: 19, CHARYZMA: 20

    Tygrysie Szorty (+5)
    Obrona: -6
    Cechy: ZWINNOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ +5, obrona -11
    Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 33

    Szorty Siłacza (+3)
    Obrona: 4
    Cechy: SIŁA +10
    Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 11

    Kurtka Siłacza (+3)
    Obrona: 8
    Cechy: SIŁA +15, ZWINNOŚĆ -9
    Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 27, ZWINNOŚĆ: 22

    Napromieniowana Maczuga
    Obrażenia: 40 - 55
    Cechy: trafienie -14, PKT KRWI -5 %, SIŁA +5, ODPORNOŚĆ -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, obrażenia broni +25, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
    Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 6

    Szorty Narkomana (+1)
    Obrona: 3
    Cechy: ZWINNOŚĆ +2, SIŁA -7, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -3
    Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 12

    Obręcz Narkomana
    Obrona: 1
    Cechy: CHARYZMA +5, SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +14, INTELIGENCJA -6
    Wymagania: POZIOM: 10, CHARYZMA: 8, SIŁA: 8

    Zabójcza Maczuga (+5)
    Obrażenia: 39 - 58
    Cechy: trafienie -22, ZWINNOŚĆ +19, szansa trafienia krytycznego +19 %, obrażenia broni +14
    Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 36, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5, ZWINNOŚĆ: 17

    Amulet Siły (+4)
    Cechy: WYGLĄD +9, SIŁA +6
    Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, WYGLĄD: 27, CHARYZMA: 15, WPŁYWY: 15

    Sygnet Siły (+5) (Tylko dla mężczyzn) x2
    Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +1, SIŁA +4
    Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 13, WYGLĄD: 23

    Amulet Geniuszu (+3)
    Cechy: WYGLĄD +7, INTELIGENCJA +7
    Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 11, WYGLĄD: 23, CHARYZMA: 12, WPŁYWY: 12

    Ozdobny Kapelusz(Tylko dla mężczyzn)
    Obrona: 0
    Cechy: WYGLĄD +10, obrona -2
    Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 10, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6

    Mistyczna Pałka (+1)
    Obrażenia: 4 - 7
    Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +3

    Kościana Pałka
    Obrażenia: 3 - 6
    Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni -4
    Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5

    Kościana Pałka Władzy (+3)
    Obrażenia: 6 - 9
    Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni -5, CHARYZMA +7
    Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 18

    Przyjacielska Pałka (+1)
    Obrażenia: 4 - 7
    Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +7, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +12 %
    Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 11

    Krótkie Szorty Rzezimieszka
    Obrona: 5
    Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +3, WPŁYWY +3
    Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 3

    Wzmacniająca Pałka Kontuzji
    Obrażenia: 3 - 6
    Cechy: trafienie +4, PKT KRWI -5 %, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +10 %, WIEDZA +9
    Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 3

    Pałka Przodków
    Obrażenia: 3 - 6
    Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +8
    Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 2, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5

    Władcza Kurtka Adepta
    Obrona: 7
    Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +6, obrona +25 %
    Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 8

    Aksamitne Szorty Rzezimieszka (+1)
    Obrona: 1
    Cechy: ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +10, WYGLĄD +6, obrona -2
    Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15, ODPORNOŚĆ: 7, ZWINNOŚĆ: 5

    Kastet Precyzji
    Obrażenia: 2 - 3
    Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +8
    Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 7

    Zębata Pałka Odwagi
    Obrażenia: 3 - 6
    Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +2, CHARYZMA +3
    Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 1

    Nóż Zdobywcy
    Obrażenia: 5 - 6
    Cechy: trafienie +5, WPŁYWY +6, WIEDZA +5
    Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4

    Magnetyczny Kask (+1)
    Obrona: 5
    Cechy: trafienie wszystkich broni +1, INTELIGENCJA +9, WIEDZA -4
    Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 17

    Mistyczny Miecz Dowódcy
    Obrażenia: 7 - 12
    Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +5, obrażenia wszystkich broni +3, CHARYZMA +3
    Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 12

    Krótki łuk Doskonałości (+1)
    Obrażenia: 29 - 33
    Cechy: trafienie +22, ilość ataków na rundę: 2, SZCZĘŚCIE +6, obrażenia broni +10
    Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 13

    Memencyja

    Liczba postów : 1
    Join date : 19/06/2009

    Re: Memencyja Zbrojownia

    Pisanie  Memencyja on Czw Lip 02, 2009 3:46 am

    teraz jeszcze wzbogaciłem swoja zbrojownie o :

    Bransoleta Geniuszu (+5)
    Pierścień
    Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY -1, INTELIGENCJA +5
    Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 17, WYGLĄD: 24

    Krótki łuk Wilka (+1)
    Broń dystansowa dwuręczna
    Obrażenia: 25 - 29
    Cechy: trafienie +37, ilość ataków na rundę: 2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +11, obrażenia broni +6

    Przyjacielski Nóż Dowódcy
    Broń biała jednoręczna
    Obrażenia: 5 - 6
    Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +9, WPŁYWY +5, PKT ŻYCIA +10 %
    Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4

    Rogaty Kapelusz Wieszcza
    Hełm (Tylko dla mężczyzn)
    Obrona: 2
    Cechy: WYGLĄD +6, obrażenia wszystkich broni +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, szansa trafienia bronią białą -20
    Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 14, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6

    Wzmocniona Koszulka Kobry
    Zbroja
    Obrona: 8
    Cechy: obrona +6, ZWINNOŚĆ +3, obrażenia wszystkich broni +5
    Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 10, WYGLĄD: 11, ZWINNOŚĆ: 11

      Obecny czas to Wto Lip 17, 2018 7:04 am