A oto moja zbrojownia:
Lekkie Szorty Przemytnika (+4)
Obrona: 19
Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +15, WPŁYWY +10
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 37, ZWINNOŚĆ: 13
Lekka Kolczuga (+4)
Obrona: 20
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +5 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 34, ODPORNOŚĆ: 25
Karabin myśliwski (+4)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 19 - 29
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +28 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 35, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 29, WIEDZA: 31
Dobra Czapka Pasterza
Hełm
Obrona: -2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ -6, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -24
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 8, SIŁA: 8
Szorty Pasterza (+5)
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ -5, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 26
Tygrysia Czapka (+5)
Obrona: -5
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -9
Wymagania: POZIOM: 25, WIEDZA: 5, SIŁA: 22
Tygrysia Koszulka (+5)
Obrona: -20
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, ODPORNOŚĆ +6, obrona -24
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 33, WYGLĄD: 19, CHARYZMA: 20
Tygrysie Szorty (+5)
Obrona: -6
Cechy: ZWINNOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ +5, obrona -11
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 33
Szorty Siłacza (+3)
Obrona: 4
Cechy: SIŁA +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 11
Kurtka Siłacza (+3)
Obrona: 8
Cechy: SIŁA +15, ZWINNOŚĆ -9
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 27, ZWINNOŚĆ: 22
Napromieniowana Maczuga
Obrażenia: 40 - 55
Cechy: trafienie -14, PKT KRWI -5 %, SIŁA +5, ODPORNOŚĆ -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, obrażenia broni +25, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 6
Szorty Narkomana (+1)
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, SIŁA -7, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 12
Obręcz Narkomana
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +14, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 10, CHARYZMA: 8, SIŁA: 8
Zabójcza Maczuga (+5)
Obrażenia: 39 - 58
Cechy: trafienie -22, ZWINNOŚĆ +19, szansa trafienia krytycznego +19 %, obrażenia broni +14
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 36, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5, ZWINNOŚĆ: 17
Amulet Siły (+4)
Cechy: WYGLĄD +9, SIŁA +6
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, WYGLĄD: 27, CHARYZMA: 15, WPŁYWY: 15
Sygnet Siły (+5) (Tylko dla mężczyzn) x2
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +1, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 13, WYGLĄD: 23
Amulet Geniuszu (+3)
Cechy: WYGLĄD +7, INTELIGENCJA +7
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 11, WYGLĄD: 23, CHARYZMA: 12, WPŁYWY: 12
Ozdobny Kapelusz(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +10, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 10, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6
Mistyczna Pałka (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +3
Kościana Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościana Pałka Władzy (+3)
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni -5, CHARYZMA +7
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 18
Przyjacielska Pałka (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +7, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 11
Krótkie Szorty Rzezimieszka
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +3, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 3
Wzmacniająca Pałka Kontuzji
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI -5 %, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +10 %, WIEDZA +9
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 3
Pałka Przodków
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 2, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
Władcza Kurtka Adepta
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +6, obrona +25 %
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 8
Aksamitne Szorty Rzezimieszka (+1)
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +10, WYGLĄD +6, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15, ODPORNOŚĆ: 7, ZWINNOŚĆ: 5
Kastet Precyzji
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 7
Zębata Pałka Odwagi
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +2, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 1
Nóż Zdobywcy
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WPŁYWY +6, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4
Magnetyczny Kask (+1)
Obrona: 5
Cechy: trafienie wszystkich broni +1, INTELIGENCJA +9, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 17
Mistyczny Miecz Dowódcy
Obrażenia: 7 - 12
Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +5, obrażenia wszystkich broni +3, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 12
Krótki łuk Doskonałości (+1)
Obrażenia: 29 - 33
Cechy: trafienie +22, ilość ataków na rundę: 2, SZCZĘŚCIE +6, obrażenia broni +10
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 13
Lekkie Szorty Przemytnika (+4)
Obrona: 19
Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +15, WPŁYWY +10
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 37, ZWINNOŚĆ: 13
Lekka Kolczuga (+4)
Obrona: 20
Cechy: ZWINNOŚĆ +8, szansa trafienia krytycznego +5 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 34, ODPORNOŚĆ: 25
Karabin myśliwski (+4)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 19 - 29
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +28 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 35, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 29, WIEDZA: 31
Dobra Czapka Pasterza
Hełm
Obrona: -2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ -6, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -24
Wymagania: POZIOM: 24, WIEDZA: 8, SIŁA: 8
Szorty Pasterza (+5)
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, ODPORNOŚĆ -5, obrona -9, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 26
Tygrysia Czapka (+5)
Obrona: -5
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -9
Wymagania: POZIOM: 25, WIEDZA: 5, SIŁA: 22
Tygrysia Koszulka (+5)
Obrona: -20
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, ODPORNOŚĆ +6, obrona -24
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 33, WYGLĄD: 19, CHARYZMA: 20
Tygrysie Szorty (+5)
Obrona: -6
Cechy: ZWINNOŚĆ +12, ODPORNOŚĆ +5, obrona -11
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 33
Szorty Siłacza (+3)
Obrona: 4
Cechy: SIŁA +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 11
Kurtka Siłacza (+3)
Obrona: 8
Cechy: SIŁA +15, ZWINNOŚĆ -9
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 27, ZWINNOŚĆ: 22
Napromieniowana Maczuga
Obrażenia: 40 - 55
Cechy: trafienie -14, PKT KRWI -5 %, SIŁA +5, ODPORNOŚĆ -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, obrażenia broni +25, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 6
Szorty Narkomana (+1)
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, SIŁA -7, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -3
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 12
Obręcz Narkomana
Obrona: 1
Cechy: CHARYZMA +5, SIŁA -7, WYGLĄD -5, ODPORNOŚĆ +14, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 10, CHARYZMA: 8, SIŁA: 8
Zabójcza Maczuga (+5)
Obrażenia: 39 - 58
Cechy: trafienie -22, ZWINNOŚĆ +19, szansa trafienia krytycznego +19 %, obrażenia broni +14
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 36, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5, ZWINNOŚĆ: 17
Amulet Siły (+4)
Cechy: WYGLĄD +9, SIŁA +6
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, WYGLĄD: 27, CHARYZMA: 15, WPŁYWY: 15
Sygnet Siły (+5) (Tylko dla mężczyzn) x2
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +1, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 13, WYGLĄD: 23
Amulet Geniuszu (+3)
Cechy: WYGLĄD +7, INTELIGENCJA +7
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 11, WYGLĄD: 23, CHARYZMA: 12, WPŁYWY: 12
Ozdobny Kapelusz(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +10, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 10, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6
Mistyczna Pałka (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: trafienie +5, INTELIGENCJA +6, obrażenia wszystkich broni +3
Kościana Pałka
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI +5 %, ODPORNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 3, SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 6, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 5
Kościana Pałka Władzy (+3)
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: trafienie +6, PKT KRWI +8 %, ODPORNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni -5, CHARYZMA +7
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 18
Przyjacielska Pałka (+1)
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: trafienie +5, CHARYZMA +7, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 11
Krótkie Szorty Rzezimieszka
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +3, WPŁYWY +3
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 3
Wzmacniająca Pałka Kontuzji
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, PKT KRWI -5 %, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +1, PKT ŻYCIA +10 %, WIEDZA +9
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 3
Pałka Przodków
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, CHARYZMA +8
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 2, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 5
Władcza Kurtka Adepta
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +6, obrona +25 %
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 8
Aksamitne Szorty Rzezimieszka (+1)
Obrona: 1
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, WPŁYWY +10, WYGLĄD +6, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15, ODPORNOŚĆ: 7, ZWINNOŚĆ: 5
Kastet Precyzji
Obrażenia: 2 - 3
Cechy: trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 7
Zębata Pałka Odwagi
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +2, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 1
Nóż Zdobywcy
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: trafienie +5, WPŁYWY +6, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4
Magnetyczny Kask (+1)
Obrona: 5
Cechy: trafienie wszystkich broni +1, INTELIGENCJA +9, WIEDZA -4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 17
Mistyczny Miecz Dowódcy
Obrażenia: 7 - 12
Cechy: trafienie +6, INTELIGENCJA +5, obrażenia wszystkich broni +3, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 14, WIEDZA: 12
Krótki łuk Doskonałości (+1)
Obrażenia: 29 - 33
Cechy: trafienie +22, ilość ataków na rundę: 2, SZCZĘŚCIE +6, obrażenia broni +10
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 13